diumenge, 3 de febrer del 2008

La meva experiéncia vital


Vaig titular el meu blog "coses de l,ánima", perqué crec en el poder dels sentiments per sobre de les facultats del cos, que mermen a mesura que ens fem grans.....i savis.

El meu cos (com el de tot esser viu), m'ha donat de tot al llarg de 55 anys que fá que estem junts.

Satisfaccions i patiments...

En el meu 50 aniverssari, em va fer un regal molt especial.

Em va regalar un càncer!.

El millor, és que sense que jo ho sabès en aquell moment, el paquet gran (la malaltía), anava acompanyat de centenars de paquets més petits peró molt importants.

Els he anat destapant durant aquets prop de 5 anys que la vida em regala (de propina?).

Aniré parlant de tant en tant de la meva experiéncia vital i compartiré amb qui ho vulgui, les meves capsetes de regals.....

A la foto, estic recent operada feta un "cromo".

Una abraçada enórme a tots els que esteu lluitan per recuperar la salud, CORATGE !.

Una altre abraçada a tots els que esteu sans, CUIDEU.VOS en la mesura del possible....tindreu menys números d.aquesta "lotería" que ningú volem.

2 comentaris:

Andrea. ha dit...

Ostres!!
Quina entrada la d'avui, la veritat és que emociona (com a mínim a mi).

Encantada d'anar descobrint aquests petits regals.

Molts ànims a tots aquells que pateixen malalties tant brutals com aquestes, i a tots el pensament de que la vida, cada dia, s'ha de viure intensament.

Unknown ha dit...

Es fantàstic poder-ho explicar. Primer, pel fet de que si pots fer-ho és que hi ets; després perquè la superació d'un obstacle com aquest t'enforteix d'allò més i valores lo important; i finalment perquè, com bé dius, cada dia et van apareixent noves capsetes, nous regalets que et fal a vida i els saps apreciar!