dijous, 16 d’octubre del 2008

Una garsa al jardí


Una garsa grossa i descarada, s’ha instal·lat al meu jardí.
Millor dit:
S’instal·la cada dia al capvespre sobre el baixant de la teulada. Es col·loca al punt mes alt, just sobre el baixant de les aigües de la pluja en el punt on fa una corba que l’hi va d’allò mes be per passar-hi la nit.
He dit que es descarada, perquè els primers dies fugia ràpida al veure’m. Ara no. Ara es queda quieta, mirant-me i espera que sigui jo la que marxi!.
On s’ha vist?.
“Hostes vingueren que de casa ens tragueren”
El cas peró, es que no m’hi fa cap nosa. M’agrada veure-la estarrufada i tranqui-la.
Nomes te un inconvenient tenir-la d’okupa:
Es “caga” al baixant i al camí de l’entrada.
Hem toca netejar-ho cada dia!.
Que hi puc fer?. No la vull fer fora perquè m’agrada tenir-la a casa, i la bestiola, desprès de tot el dia d’anar “endrapant” cargols, cucs i demès suculents menjars propis d’una garsa, doncs…..arriba a casa i….a cagar s’ha dit!.
Bona nit senyora garsa.
Demà treurè les cagarades d’avui, avui he tret les d’ahir……..
I quina entrada mes neta que tinc fa una temporada!!!.

1 comentari:

Esteve Muntada Molas ha dit...

El respecte i la comprensió. Gaudeixies d'aquestes dues virtuts i per això pots conviure amb qui calgui. Inclòs la garsa.
Molt bé!