diumenge, 7 de juny del 2009

Eleccions


Que si he anat a votar?......doncs si.

Que si no estic desenganyada de la classe política?.....també.

Que m.he esgarrifat en veure la quantitat de paperetes?.....oi tant!.

Que perquè hi he anat doncs?.

Perquè m'esgarrifa pensar en qui pot dirigir en un futur el destí d'Europa.

I la única manera que conec per evitar-ho, es anant a votar la gent que crec "menys dolenta".

No em quedaré a casa decebuda, desencisada, enfadada i tots els "adas" possibles i sense moure un dit.

El meu vot, es a les urnes. A partir d'ara, tinc dret a criticar la feina dels que han escollit representar-me. Jo no els he pas triat a ells. Son ells els que per idealisme, per altruisme, per orgull, per patriotisme, per oportunisme, per egoisme i per tots els "ismes" posibles, es posen en aquest merder de la política.

I em pregunto: Hi haurà un sol home bo i honest entre tanta porqueria?.

1 comentari:

Esteve Muntada Molas ha dit...

Cert. Jo també he votat i penso votar tantes vegades com faci falta. Perquè el que fora trist seria no poder-ho fer. No fa tants anys que així era.
I també em sento decebut dels polítics i cada dia em semblen més buides i menys franques les seves paraules. Cada dia em costa més escoltar-los i en període d'eleccions, ja em resulta gairebé inaguantable.
Però seguiré atent a la política i seguiré atent al que fan els uns i els altres. I si arriba el dia que estic tan indignat que ja no aguanto, ho escriure allà on puga, sortiré al carrer a manifestar-ho i en parlaré amb tothom que vulgui escolta-me. Perquè tot plegat és massa important per prendre-s'ho frívolament.