dijous, 27 de novembre del 2008

NO als covards.


Dia mundial contra la violència de gènere?
Si, es veu que un cop a l’any, ens recordaran que milions de persones son víctimes de la violència que exerceixen sobre elles els seus companys, pares, germans, superiors i ves a saber qui mes pot ser un maltractador o maltractadora (de tot hi ha dissortadament).
Ens recordaran els milions de persones que reben vexacions, humiliacions, descrèdit…..
Tortura psicològica, tortura física, tortura de qualsevol índole.
I les excelses cadenes de televisió, estatals o no, es posaran “les botes” perquè ja tenen el tema del dia.
Això si, tots els presentadors i presentadores lluiran en les seves solapes, en els seus pits de forma ben notòria, els solidaris llaços morats!.
Ah!.
Si algú de nosaltres, sap, coneix, sospita, que algú proper es víctima d’aquesta execrable conducta d’un esser humà en contra d’un altre, NO VAL MIRAR CAP UN ALTRE CANTO!.
Nomes amb valentia, es pot fer front a la violència d’un covard!.
En tinc una experiència familiar que hem permetreu que no reveli.
Només puc dir, que estic orgullosa de la decisió que vaig prendre fa ja onze anys i que vaig comptar (gràcies company) amb l’ajuda inestimable d’en Josep.
Avui una dona que estimo viu lliure del seu calvari.
Igualtat i respecte mutu….no hi ha cap mes fórmula.
Pengem-nos un llaç morat cada dia!.

1 comentari:

Andrea. ha dit...

Es que jo no hi crec gaire en això dels dies internacionals... crec que només serveixen per silenciar consciències només un dia a l'any.

Això no vol dir que no condemni aquest tipus de violència.