dimarts, 17 de març del 2009

A dormir.....


Estic llegint un llibre o millor dit, un manual del doctor Estivill (el mag de la son).
I em pregunto: On era " l'oracle de Morfeo" quan els meus fills eren petits?.
El cert es, que m'estic qüestionant moltes coses respecta a com afrontar la falta de son dels mes menuts.
O millor dit, el "no saber dormir" d'una tirada tota una nit sencera.
I veig que en el seu moment vaig cometre molts errors segons l'insigne doctor.
I que els continuo cometen amb les meves netes.
No es poden agombolar els infants.
Han de dormir absolutament a les fosques.
Res de braços ni posar.los al llit dels pares.
........
Ei!. Confesso que, a pesar d'haver estat una mare que ha perdut infinitat d'hores de son fent el que el doctor Estivill diu que no s'ha de fer mai, actualment soc una àvia en ple procés de reconversió.
Acabaré de llegir aviat aquest "llibret-manual" del bon dormir i subratllaré tot una sèrie de recomanacions i consells que m'han semblat d'allò mes encertades i lògiques.
Com no s'hem varen ocórrer en el seu moment?. Si son "de calaix".
En fi, veurem si les recomanacions del doctor Estivill, a la pràctica, son tan efectives com sembla.
Bona nit.
Tinc ssssooooonnnnnn.....