dissabte, 20 de setembre del 2008

Amb tren !.


Cambrils.
Aquesta vegada amb tren…amb la RENFE es clar.
I, ho he de dir:
Màxima puntualitat, tan en el tren “procedente de La Tour de Carol”, com en el de Sants camí del camp de Tarragona.
Serà que els senyors de la “red Nacional de Ferrocarriles” sabien de la meva urgència per estar amb la meva neta?.
Ho dubto.
Peró ho he de confessar: Vaig gaudir del viatge.
L’estació de Sants molt neta i amb uns punts d’informació amb una gent fàcilment identificables com a empleats de la companyia amb uns “xalecos” fosforescents i amb la pertinent identificació a la solapa.
I el trajecte fins a Cambrils, vorejant la costa….que us diré?. Doncs, que em va agradar. Fins i tot, el fet de passar per el bell mig de la Petroquímica de Tarragona, va ser una experiència nova.
Carai, sembla un anunci ho que hem regalessin els bitllets. Ni una cosa ni l’altre, paraula, el que si es cert, es que quan es tracta d’anar a veure la petitona…..amb globus i tot que hi aniria!.
Ah! I ja diu “iaia”……Ole !.

1 comentari:

Andrea. ha dit...

Que estrany? La renfe puntual? Deu ser en aquest sentit, pq quan l'intentes fer al revés normalment no ho és mai puntual, i em toca agafar-lo quasi cada dia!!!

Això el dia que no s'atura més de 20 minuts a la zona de la petroquímica, o quan necessites quasi 40 minuts per arribar a tgna, quan les màquines expenedores no van i no hi ha ningú a l'estació...
En fi, mil i una anècdotes que a vegades fan dubtar de la fiabilitat del transport públic