dimarts, 23 de setembre del 2008

Woody Allen ....Barcelona


Woody Allen i Barcelona?.
Aquesta vegada no.
Aquest cop, el saxo desafina.
No es una cacofonia peró desafina. S’escapen massa notes de la partitura.
No s’acaba de lligar la melodia….
Potser han estat les meves orelles?...potser si, no ho sé…
No m’ha enganxat ni la historia ni els personatges.
Es la primera vegada que no m’agrada una “peli” del W.Allen, i que consti que
es una opinió personal (podeu no estar-hi d’acord), i em va agradar molt (també amb Scarlett Johanson), “Match point” també d’en Woody Allen . Per aixó potser, per tenir molt recent el bon regust que em va deixar “Match point”, m’ha decebut “Vicky Cristina Barcelona”.
Es el que sol passar quan poses massa expectatives en una cosa….
Un altre dia serà mestre….i per no recordar, no vull recordar ni la banda sonora.
Quina “cançoneta”!.
He enyorat :

La maldición del escorpion de jade

Poderosa Afrodita

Misterioso asesinato en Manhattan

Maridos y mujeres

Hannah y sus hermanas

Interiores

Annie Hall

i un llarg eccétera......

1 comentari:

Unknown ha dit...

La meva modesta opinió: les pelis en les que surt ell són genials. Les pelis que dirigeix ell, només són força bones. Encara que comparades amb la porqueria que ens arriba dels USA, segueix sent genial.