dissabte, 29 de desembre del 2007

No es una inocentada...es la novatada !!.

"Fotos de animales"....Quin "xurro". M'agraden molt els animals peró no tenía cap intenció d'incloure aquesta página en el meu blog.
En fí, ha sigut una "colada" .
Tinc una gosseta
Vaig tenir un gos durant 18 anys
Tinc un aquari gran amb un mun de peixos
Vaig intentar adoptar un esquirol (no es va deixar)
Pero NO volía penjar al meu blog "Fotos de animales".......Us queda clar ?.
Salutacions a tots els essers vius, que neden, que volen, que mamen, que repten......a TOTS.

2 comentaris:

Andrea. ha dit...

M'has deixat intrigada, amb això de l'esquirol!!!

Paciència amb aquestes màquines (que alguns diuen que salvaran el món), de tant en tant sembla que tingui intel·ligència pròpia i no fan cas a ningú i van a la seva.

Arda ha dit...

T.ho explico....
Va apareixer un bon día al nostre jardí a Taradell, un esquirol coreá. (vaig esbrinar.ho vuscant a internet).Es devía escapar d.alguna casa que l.havìen comprat segurament en una botiga d.animals exótics (o no).
L.hi vaig posar menjar i un nom.
Del primer s,en va servir uns cuants díes. El segon, no el va interessar ni poc ni mol.
Penjo al blog una foto. Fins sempre