diumenge, 17 de febrer del 2008

Pincells, paletes, teles i colors.


Una altre de les meves estimades capses de regals pendents.

Sempre m,ha agradat dibuixar peró per aquestes coses mai hi ha temps, fins que t,adones que el teu temps pot acabar qualsevol día, i, ep!...no val a badar!.

A posar fil a l,agulla i dedicar (cuan puguis, vulguis o el cor t,ho demani). unes estones a una activitat que et façi realment feliç.

El de menys, es el resultat final...hi haurá més o menys fortuna, peró el que disfrutarás, no t,ho treurá ningú.

Un botó de mostra: Cadaqués

Un regal per ela 5o anys de la meva germana Eulália

El meu ego em demanará més endevant, que pengi en el blog més de les meves pitures. Em deixaré convencer....quin remei!.

Fins llavors......Cadaqués.

Un recó d,aquesta Catalunya nostra tan estimada.

1 comentari:

Andrea. ha dit...

Fes cas al teu ego i penja els quadres que vulguis!!!!

Pd: Jo n'he vist un dels teus...