dilluns, 7 d’abril del 2008

Tibet





Estimo aquest país que queda tan lluny del nostre. Als divuit o dinou anys, vaig descobrir.lo a través dels llibres d'un monjo tibetà. T. Lobsang Rampa . Vaig llegir primer "El tercer ojo" i ja em va seduir. Vaig continuar amb "Historia de Rampa" on pretenía fer callar els rumors que posaven en dubte la seva auténtica condició de lama tibetà . "Tu para siempre", va ser el tercer dels llibres que vaig llegir de T.L.Rampa, i per últim, "La caverna de los antepasados".



Vaig coneixer així, la vida, les costums, les arrels espirituals, creences i secrets d'una de les comunitats més interessants i impenetrables de la terra.



El poble tibetà i sobretot els savis lamas del Tibet.



La poderosa Xina, es va anexionar per la força de les armes aquest país que fins llavors havía estat lliure.



La meva enérgica repulsa a l'actuació contra el poble tibetà del govern Xinés, com a la passivitat del mon occidental.



Malauradament, prevalen sempre els interessos comercials per sobre de les vides i la dignitat humanes.



Avui s'ha apagat la flama olímpica a París......fa molt de temps, que la flama de la justicia, resta apagada per milions de persones innocents arreu del mon!.