diumenge, 10 de gener del 2010

AVATAR


Acabo de tornar del cinema. He anat a veure Avatar.
Normalment, solo escollir les pel·lícules que vaig a veure, en funció del gènere, el director i els actors.
Aquesta vegada hi he anat quasi ve exclusivament per el gènere, doncs les de ciència-ficció, son unes de les meves preferides.
I no m'ha decebut.....m'ha entusiasmat!!.
He arribat a casa i somio en un univers blau.
Quina "peli" mes sensacional!.
Suposo que hi haurà gent a qui no agradi (?)però jo us asseguro que:
a).-la vull tornar a veure aviat.
b).-la vull tenir a la meva particular "cinemateca".
c).-la recomanaré a tot-hom.
d).-desprès dels Barrufets, els habitants de Pandora, son els éssers de color blau que mes m'han enamorat.
e).-He descobert que hi ha algun "marine" bo.
f).-Hem declaro des d'ara: "avatarista". (Potser hauria de dir; fan d'Avatar?).
I un últim apunt:
He anat a veure-la als multicines El Sucre, de Vic i vull deixar constància de dues coses:
1.- La gent d'Osona es una gent educada i que en el cinema, te un comportament absolutament cívic. Normalment, (sempre hi pot haver el "carallot" de torn) la gent es comporta com hauria de ser sempre i a tot arreu. Respectant els demès, cosa que, dissortadament no es pot dir de tots els públics. Hi ha llocs, on anar al cinema, vol dir, aguantar comentaris grollers , crits, sorolls i diverses formes d'in-civisme i mala educació.
2.- Aquest es el "pro". El "contra", es que voldria saber per que caram no es recullen les bosses de crispetes, els envoltoris de caramels i les bosses de "xuxes".
No costa tant!. A veure si som una mica mes polits coi!.
Resumint:
No us perdeu Avatar.
Em donareu les gràcies pel consell!!.

2 comentaris:

mon-elizabeth ha dit...

Marxarém aquesta nit entre somnis color blau

Garbí24 ha dit...

No l'he vist encara...però per el que dius pinta be.
En quant al civisme, ens queda tant per fer, la gent es tant porca, potser si ho posesin mes barat la gent seria més considerada