dimarts, 21 d’octubre del 2008

Caminades


Ahir, vaig fer una caminada preciosa. La Juca i jo, varem anar de Calldetenes a Taradell a peu.
Quina comarca mes bonica que tenim!.
Tot el nostre país es una meravella. I desprès de tantes pluges, està atapeït de plantes, de flors, de bones i males herbes, de teles d’aranya que van d’un extrem a l’altre dels camins com subtils “llançadores” fent un teixit letal per els pobres insectes.
I bassals d’aigua de pluja, marrons i fangosos. La Juca s’ho va passar la mar de be, bevent aigua, mullant-se les potes i rebolcant-se .
Quan la porti a rentar, hem tornaran a dir que aquesta gossa la deixo embrutar massa….peró la fa tant feliç córrer per el bosc!.
Hem passat per masies precioses i francament, molt cuidades. Llàstima que vaig deixar la màquina de retratar a casa.
A la propera sortida (ja tinc engrescada la Pilar per fer-la), m’he l’emportaré segur.
M’han quedat, un munt de noms al cap:
La Gatonera, Cal Cistellaire, Cal Marró, Ca la Natàlia, La Torre dels Frares, La Serra…..
De Calldetenes fins a Santa Eugènia, tot es planer. Desprès, fins a Taradell, es sempre “muntanya amunt” i aquesta nit, m’ha costat agafar el son de tant mal que hem feien les cames. Axó vol dir que he de fer mes caminades com aquesta.
Varem caminar (la Juca i jo), dues hores i mitja amb una parada de cinc minuts abans de començar el tros mes costerut.
Ah!.
I avui, amb la Pilar, hem fet Taradell-Seva!.
Aquesta vegada anada i tornada. De les nou del matí, fins prop de la una, (amb una parada a Seva per fer un “tallat” ).
He arribat el que es diu “sense piles” però molt, molt feliç.
La propera setmana:
Taradell-Aiguafreda.
La Pilar es una bona guia i una bona amiga.
Avui si. Avui he portat la màquina de fotos. Llimacs, bolets, molsa, salts d’aigua, gatets, ocells, cavalls, ovelles i vaques….
Preciós, paraula!.

3 comentaris:

Andrea. ha dit...

Molt bé Arda, ja m'agradaria a mi perdre'm per aquests paratges tant bonics que tens a la vora.

Lluna ha dit...

A veure si algun dia a la tarda també m'hi apunto jo.

Esteve Muntada Molas ha dit...

Podré venir alguna dia?