dilluns, 29 de desembre del 2008

MARE, EXPLICA'M


La meva filla m,ha regalat un llibre.

Que he d,escriure jo.

Amb els meus records.

“L,Àlbum de records de la teva vida”
MARE, EXPLICA’M

I l,autora de la idea, va posant una sèrie d,apartats que van des de la infància, la família, l,escola, l,adolescència, les vacances, l,edat adulta, l’embaràs, el tenir fills, els teus records, els teus punts de vista sobre la vida, de les coses que representen molt per tu, de com eres i de com ets avui…..

Em vaig entusiasmar amb la idea. I ara que ella serà mare per primera vegada, tampoc l,hi vull negar cap desig.

I m’he posat a la feina.

I Deu ni do!.

El cas, es, que s,em acumulen els records. Hem venen com torrentades d,imatges a la memòria i estic gaudint moltíssim.

I passant-hi moltes hores.

Sort que aquets darrers temps tinc insomni. Es una bona manera de fer les nits mes curtes i mes productives.

Ja he acabat l,infància.

Entro de ple en l,adolescència.

L,hi ho explicaré tot?. I tant que si. A ella si. A ella i al meu fill.
.
Ah!.

Ja tinc encarregat un altre exemplar per el seu germà.

Doble feina a escriure (que no a recordar), i es que una mare, es una mare i no fa diferències.

Fill: tremola que també tindràs un llibre amb els meus records!!.

2 comentaris:

Andrea. ha dit...

Arda,
m'agrada molt aquesta idea.
I pobre d'en Quim si li passa pel cap protestar!!!!! Llavors em sentirà.

Esteve Muntada Molas ha dit...

Estic segur..., seguríssim, que serà una joia per ells. Però res comparat amb el que significa tenir-te al seu costat, tenir-vos, tal com heu estat sempre.