dimecres, 13 de maig del 2009

Una "dita" popular.


M'ha trucat un amic per felicitar.me per el naixement de la meva tercera neta.
Tot nenes!.
Espero que algú, estigui fent nens....o ho tenim malparat.
De tota manera, el que m'ha fet gràcia, ha sigut la "dita" popular que ha afegit a la seva felicitació i que jo, fins avui, desconeixia.

A la casa que Deu l'hi vol be,
porta la nena primer.

I jo afegeixo, que com que sempre ens agrada "escombrar cap a casa" (oi que si?), doncs que ja m'està be la dita.
Me la apunto i la subscric.
Per alguna cosa soc avia de tres princeses.
La iaia Carme "dixit".

5 comentaris:

Mireia ha dit...

Ostres, ostres. Si això ho llegeix el teu fill no hi estarà d'acord perquè ell va ser el primer a casa nostra. Sort que després vaig venir jo a arreglar-ho tot. Je, je, je.

Andrea. ha dit...

On ha anat a parar el meu comentari d'abans????!!!!!!

Ximo ha dit...

Greu error, no has citat la dita tota sencera. Ja la completo jo:
A la casa que Déu li vol bé,
porta la nena primer.
Ara bé, si vols fardar,
per un Ximo has de començar.

Arda ha dit...

I jo soc una "fardona".....vet ho aquí!.

Ana Gallardo ha dit...

jajaja, bonitas palabras. Yo provengo, hasta donde se me alcanza la memoria de una larga linea de primogénitas. Lo fueron mi bisabuela, mi abuela, mi madre, yo misma y lo es mi hija... y no cabe duda de que Dios nos ha querido bien. Gracias, cada visita es enriquecedora, a veces una pequeña joya otras un don inmenso, siempre un incentivo para volver.