dijous, 25 de setembre del 2008

La Lluna i les sabates

No em puc estar de penjar aquesta fotografia en el bloc.
La Lluna, de petita, tenia una veritable obsessió per les sabates.
Les seves no (massa petites), les dels grans!.
Venia a casa i no t’avies d’amoïnar per res. Axó si, els armaris de les sabates, tancats amb pany i forrellat.
“Batetas”, “batetas”!!. Cridava i s’enfadava si no es podia posar els “sabatots” del pare, del tiet, del cosí….o sigui, preferentment sabates d’home.
I aquí la teniu, fa uns quanta anys (no massa), amb les sabates del tiet Josep.
Petita princesa que preferies sabatots negres a les sabatetes de cristall.
Un petó estimada Lluna.
Posted by Picasa

4 comentaris:

Andrea. ha dit...

Molt bé per la Lluna, per no deixar-se marcar, i triar ella les sabates que es volia posar, encara que li anessin tres cames grans...

I en Ximo????????? Samarreta de Nirvana??????????? Un dels grups per excelència de la meva adolescència...

Unknown ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Unknown ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Unknown ha dit...

hahahaha! soc la Lluna:) Tietaaa, m'ha fet moltissima gràcia aquest text, que sapigues que encara vaig agafant sabatas del meu pare i me les posu ! hahaha. Be, molts petonts. Espero tornar-te a veure aviaaaat! :)moltees gràcieees ;)
T'estimuu.