diumenge, 5 de juliol del 2009

"febre" de la nit de dissabte.


Vaig dir que ho explicaria i el que es promet es deute.

Nit de dissabte:

Els nostres marits es queden en un pati d'una casa particular, amb una ingent quantitat de cargols "a la llauna", cerveses, embotits varis, pa, vi i nyoca.

Nosaltres les dones, fem cap al Viena, ja se sap: menjar ràpid al cap i a la fi, però millor que qualsevol McDonald's, això sens dubte.

Després dels entrepans a demanda, anem al centre de la ciutat, al passeig a fer un gelat....els homes al pati.

A continuació, a la Plaça Major on hi ha un concert dels Gossos. Aquests manresans son la canya!.....i els homes al pati.

Després, ens acostem a la zona del "Sucre", on hi ha l'arribada del Ralli Osona.
Veiem arribar els cotxes, els pilots, parlem amb dos dels mecànics que son germans de dues de les companyes d'aquesta nit.
Ha quedat primer en Xevi Pons i l'Albert Orriols ha fet el tercer lloc, (dos osonencs que conec personalment). Be per els pilots de casa!......els homes continuen al pati amb els cargols.

Ja son prop de les (?) de la nit i decidim que ens entornem cap a casa.

Passem per davant del pati per si els nostres "cargolaires" encara hi son.
I si, hi son i ens esperen.
Entrem i fem una estona mes de tertúlia.

S'ho han passat be, sens dubte, però.....no han sortit del pati.

Han planejat un sopar a casa d'en Miquel per fer un xai a la brasa, aquesta vegada amb les dones. "Ens agradarà que vingueu", ens diuen.

Es que ens han trobat a faltar entre cargol i cargol?. Es que han vist que quan ells es queden "al pati", nosaltres busquem espais oberts?. Es que fa una mandra terrible haver de recollir closques, ampolles, plats i gots bruts, tasses de cafè amb un cul de sucre enganxat, ampolles de vi i de licor enganxoses i demés restes de la cargolada al pati?.

Els hem dit que si, que vindrem a la festa del xai.

Ens han mirat i tots a una han dit.......beeeeeeeee,beeeeeee,beeeeeee!!.

2 comentaris:

Andrea. ha dit...

Bona aquesta!!!!
Ja veig que us heu passat la mar de bé... i m'agrada molt...

la pròxima vegada que vegis als Gossos, avisa'm que vinc!!!!!! Enveja!!!!!!

X cert, què és això de nyoca???

Esteve Muntada Molas ha dit...

Segur. Jo no m'hagués quedat al pati!
Vaig tenir la sort de veure els Gossos a plaça pel mercat de música viva i m'ho vaig passar molt bé. M'agrada el conjunt i plaça és preciosa, també per aquestes coses.