dimecres, 11 de juny del 2008

La meva escafandra, "Les Miserables" i jo.


Faig un viatge llarg, jo sola, dins la meva particular escafandra de color "gris antracita".

Som molts...moltíssims, els que comb jo, dintre les seves escafandres, acompanyats o sols, porten el meu (a priori), mateix camí.

Es el meu moment. L.aillament de la meva escafandra, permet que el pensament voli, que els sentiments apareguin a flor de pell i que gaudexi del que mes m.agrada. La música. La "meva" música.....la música de tots.

LES MISERABLES (el musical).

At the end of the day

Sortida de Taradell camí del meu destí. Ull amb els límits de velocitat, les corves de la sortida d.Aiguafreda...a 80, no més.

I dream a dream

Tinc molts somnis, molts. Els meus somnis.

Who am I?

Fantine's Death

Estic a punt d,entrar a l,autopista. Camions, camions i més camions...

The Confrontation

No, jo no. Soc dona de pau jo....si ningú gosa tocar el que més méstimo.

Master of the house

Casa meva és on soc. I també es casa vostra si així ho voleu i sou gent de llei!.

Stars

Es el segon o el tercer peatge que passo i que pago?. Renoi les autopistes, quin dineral.

Do you hear the people sing?

Jo també canto amb ells. La tonada només peró em fa tan feliç!. La meva escafandra és un festival.

A heart full of love

Paro deu minuts. He trovat una senyora trompada entre quatre cotxes i em vull refer de l,ensurt.

One day more !

Torno de nou a integrar.me en aquesta "voràgine" de rodes i escafandres.

On my own

Pujo el volum molt molt alt. Es la meva preferida, es magnífica aquesta cançó. Jo sola, sola, sola...

Drink whith me

Deixo l,autopista. Fa estona que veig el mar. El nostre mar. El mar que no cuidem. Miserables!.

Bring him home

Les escafandres circulem vora la gent sensa escafandra. Semblan feliços i relaxats. No tenen pressa perqué l.han deixada enrrera. Ja tocan unes vacances.

No acabaré es CD perqué he repetit i repetit On my own.

Serà de tornada.

Aparco l,escafandra "gris antracita" i passo a formar part de la gent que passeja per el port.

Fa massa hores que respiro un aire enllaunat. Faig una inspiració profunda i omplo els pulmons de salitre.

Feliç.